Är nervositeten befogad?

Har funderat lite. Är jag den enda som är nervös i väntan på svar från Högskolan? Det ska enligt studera.nu komma besked på måndag, den nionde och jag är jävligt nervös.
Vad händer liksom om jag inte kommer in? För så grymma är inte mina betyg så att jag kan vara säker på att kommer in. Jag kollar på Gren och Kula när jag snackar med dem om det för att se ifall man kan se nervositeten på dem. Men dem är hur lugna som helst.
Skulle inte jag komma in så innebär det ytterliggare minst ett halvårs jobbande på heltid. Och det är väl inte så dumt egentligen om man ser det ekonomiskt men jag vill inte vara kvar där jag är nu då jag finner arbetsuppgifterna enformiga och tråkiga. Jag fick ett "halverbjudande" av en tränare i Eriksfält om jag ville jobba för honom, men det är ju inte säkert att det jobbet finns kvar när jag fått besked?
Jag kan bara hoppas på att det är där ifall det skulle bli så illa att jag inte kommer in.
Antar att jag får vara nervös fram till måndag. Får försöka att inte tänka på det så mycket. Jag kan ju inte påverka det nu. 



Imorgon bitti är det bara två veckor till vårt plan lyfter från Sturup för att landa på Mallorca. Jag är grymt förväntansfull. Det kommer bli en fett ball vecka med Kula, Gren och Tonny. Ja, självklart med dem andra hängpittarna som ska med. Wrangel, Artur, Danny och många fler.
Det enda jobbiga med resan är att jag måste gå upp en aning tidigt på lördagsmorgonen när vi ska åka.Eftersom planet lyfter 06.45 så är det nog bra vi är där 1 eller 2 timmar innan. Men men vi får se hur det blir med den saken.


Helgens höjdpunkter: 
  • Big Bowl ikväll- Med Bönne, Danny, Dannys två kusiner.
  • Sofias 20 årsfest imorgon. - Är grymt excited. Tror det kan bli en toppenkväll. 
    Ha det fint allihopa! Vi synes. Ciao! //MartinNerbring

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0