Magaluf - Jag längtar!

Magaluf imorgon och jag längtar så in i h******. Åker med Kula till Sturup vid fyra tiden och möter Gren och Tonny där. Antagligen kommer vi möta Artur och gänget också. Ser fram emot en rolig vecka och en skön vecka framför allt. Får hoppas man blir lite solbränd i alla fall.

Det enda konstiga är att nu när jag sticker blir det fint väder. Men det är väl egentligen inte det man åker för egentligen. Inte jag i alla fall. Jag låter kanske som en gubbe i den övre medelåldern när jag säger att jag åker för att komma ifrån all stress och allt jäktande som trots allt finns här hemma. Även om man är ledig så finns det saker som man "måste" göra. Man får inte ut det ultimata i sin ledighet. Därför är det skönt att komma ifrån Malmö och Sverige. Självklart är det en stor bonus att det är sol dit man åker också, det kan man inte sticka under stolen med. 

Vilken jädra tur at man inte valde att åka till Bulgarien i år. Det har ju inte skrivits så bra grejer om det stället på sistone. Låter inte så trevligt med ihjälsparkade och ihjälsupna turister. Förstår inte riktigt hur bulgarerna tänker? Vill dem inte ha turism i landet? Det lockar ju inte fler folk för att man sparkar ihjäl någon. 
Nä, ren idioti är vad det är. 




Har nu fyra veckors semester sen är jag inte längre anställd på Formidabel. Är inte längre en officiell kryddblandare. Skönt att sluta. Får bara hoppas det blir lika trevligt på nästa ställe. Men sen ska jag ju plugga ändå så det blir ju inte så jättemycket jobb. 




Ska packa det sista inör resan nu. Sen är det träning som gäller och efter det blir det väl till att lägga sig så att man är utvilad till imorgon. Ha det fint allihopa. 

Ciao!

//Martin Nerbring\\ Malmö, den 20 Juli 2007

image4
 

Kommentarer
Postat av: kingen

king of kingz

2007-07-20 @ 16:37:31
URL: http://tv-luring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0