Mer bränsle!

Det blåser rejält nu. Vart jag än går så stormar det. Men det är bra. I alla fall för min del. Jag älskar när det inte är helt stilla vatten. Det ska gärna bli lite utmaning att hålla sig kvar.
Men på något sätt blåser inte vinden direkt på mig. Den tar omvägar och går runt mig istället. Kanske hade varit bäst om den blåst direkt på mig. För hela situationens skull. Men nu är det jag som har övertaget. Det är jag som är i överläge och det trivs jag med. Att veta att jag kör med raka rör och öppna spjäll. 

Fick mig många härliga skratt innan föräldramötet igårkväll. Jag fick reda på att jag upprör folk. Visst, att de blir upprörda är kanske inte roligt men det är alltid trevligt när folk inte håller med mig. Folk får gärna tycka precis tvärtom som mig men jag kommer aldrig att gå ifrån mina egna värderingar. Jag kommer stå upp för mig själv och de mina. Hoppas inte folk tror något annat. Därav kom skratten igår. Haha. Löjeväckande men så kan det vara.

Blev ett kort inlägg idag. Får skriva mer när prakikten är slut. Ha det fint allihopa! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0