Confusing.

Jag vet inte vad jag känner just nu. Är det ilska? Ångest? Besvikelse? Sorg? Glädje? Hopp? Förtvivlan?
Fuck it. Allt känns helt förvirrande just nu. Vad fan ska jag göra? Varför känns det så?
Detta inlägget blir ett sånt patetiskt inlägg som jag lovat mig själv att aldrig skriva för vem fan vill läsa ett sådant. Fuck it. Jag måste avreagera mig. Måste få utlopp för de odefinierade känslor jag känner. Jag blir allt säkrare på att det jag känner är en blandning av ilska och ångest.
Anledningen? Nej, det håller jag för mig själv tills jag vet mer. Jag fattar inte? Man gör det man känner för. Man är den man är. Ändå så vill det liksom inte lossna. Jag kan ju lätt säga att jag har den senaste tiden varit jävligt optimistisk inför framtiden. Det har sett ljust ut. Men som jag sa i ett tidigare inlägg: Ju högre upp du når desto tyngre blir fallet. Men så ska det fan inte vara. Fuck it. Jag kan ju säga att jag inte tänker lägga ner så mycket möda på det. Jag kommer vara lack ett tag. Det måste även jag få vara men jag tänker inte låta det knäcka mig. Jag får försöka se förbi det.

Nej, jag behöver fan samla mig och rannsaka mig själv. Vad är det jag vill egentligen? Fuck it.

Förlåt Jessica, jag orkar inte vara positiv hela tiden. Men när vi ses i skolan kommer jag att vara det. Dock inte imorgon och inte på torsdag. Kanske på fredag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sweetie! Du behöver inte alltid vara positiv. Jag kan vara det åt dig tills du samlat dig. Puss

2008-11-26 @ 17:49:12
URL: http://jessas.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Jaaa! Jag skrev ju det. (kommentaren har ingenting med inlägget att göra). Är på Vft nu som du säkert läst. Sen Ungern nästa vecka...men därefter. Vi får hitta ett passande datum. Puss på dig!!

2008-11-27 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0