Life is good...


Imorgon har jag bott i min lägenhet i en vecka och man är redan hemmastadd. Det känns hur bra som helst.

Skolan känns roligare och fotbollen tar jag som den kommer. Har haft skitroligt i Nydala nu i slutet av säsongen.

Var ju bara tänkt som ett lån från Eriksfält först men jag vet inte i nuläget om jag spelar i Eriksfält eller Nydala nästa år.

Det är i Eriksfält jag vill spela men det är just det: Jag vill SPELA och visst jag har varit skadad under stora delar av säsongen

men hade ändå önskat lite mer speltid.

Aja, den tiden den sorgen.


Har börjat läsa också. Nu präglas läsningen mycket av skolan eftersom vi har mycket att läsa. Så det blir mycket akademiska och

teoretiska böcker men även lite skönlitteratur vilket faktiskt är jävligt rogivande.

Jag har inte läst så mycket innan. Man har känt att man inte har haft så mycket tid till det.

Men nu när jag flyttat så har jag insett att tiden har jag haft hela tiden men inte tagit mig den tiden till att

sätta mig ner en halvtimme eller så och bara koppla av.

Här hemma lägger jag mig i badet och läser, sätter mig i soffan, ligger i sängen och läser. Jag tar mig tiden att läsa.

Helt grymt. Just nu läser jag "Om unga män". En rätt intressant bok. I alla fall inledningsvis. Resten vet jag inte. :P

Aja, nu har jag i alla fall uppdaterat lite..:P

Sköt om er. Peace!


Kommentarer
Postat av: Cattis

På tiden ;P

2008-10-13 @ 16:11:37
URL: http://caatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0