Sleepless at Hermodsdal!


Nja, helt sann är väl inte rubriken...

För jag sover om nätterna. Det är bara det att jag inte verkar sova ordentligt. Det har varit så en vecka nu. Jag har gått och lagt mig innan midnatt varje natt och trots detta är jag inte utvilad när jag vaknar. Igår gick jag och la mig vid 11 och somnade nästan direkt, jag vaknade 10.40 i morse (alltså nästan 12 timmar). Ändå känner jag mig inte utvilad.
Som det känns så kan det bero på ett par saker. Bl.a följande:

* En undermedveten ångest över skolan. Det måste ju trots allt hända något snart på den fronten. Jag vet att det är bara jag som kan ta ett beslut när det gäller det.

* Eller så beror det kanske på att jag den senaste tiden börjat drömma mer intensivt. Inga direkta mardrömmar men inga lugna, harmoniska drömmar precis.

Ska man tro drömtydare och sånt så har ju drömmar en direkt återkoppling till ens liv och det kan väl stämma här också. Jag kan inte säga att jag är direkt lugn på insidan. På utsidan ser jag väldigt sällan stressad ut men det är desto stressigare på insidan. 
Aja, allt detta är saker som jag själv får ta tag i. 



Tur då att det nu har gått över till att bli vår. Det är fascinerande vilken jävla skillnad det är på en beroende på hur vädret är.
Man känner hur energin kommer tillbaka till en och det är inte långsamt utan så fort man ser solskenet så får i alla fall jag en kick och orkar mer. Nu håller jag till exempel på med att städa lägenheten. Har varit ute och åkt en runda på mina inlines till mormor för en liten lunch tidigare idag och fan vad det är najs.



Vill förresten gratulera de idioter jag pratade om i förra inlägget. Nu får Malmö inte arrangera Davis Cup på fem år. Jag hoppas ni förstår hur jävla hjärndöda ni måste vara?
Ni kan inte påverka hur gärna ni än vill det...Ni är för få med så låg hjärnkapacitet...Fatta det...Idioter...



Fridens på er alla andra.

Kommentarer
Postat av: Juniornerbring

Jag känner igen mig...jag kan gå o lägga mig vilken tid som helst och ändå känna mig trött hur länge jag än sover...

2009-04-28 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0