Allt är på sin plats...nästan...

Just nu känns det mesta så jäkla bra.
Emelie har en stor del i det.
Grabbarna i P 98/99 har också en stor del i det.
Däremot känns det inte så bra vad gäller min egen fotboll.

Jag har alltid gjort allt jag gjort till 100% och vill fortfarande att det ska vara så.
Därför känns det dumt att som idag tacka nej till en match.
Det var till B-laget och jag har egentligen inget direkt ansvar att ställa upp där men när man vet att dem har problem att få ihop lag får man ändå på något sätt dåligt samvete.

Detta har fått mig att tänka. Kan jag inte ställa upp till 100% så känns det inte lönt att fortsätta. Så nästa år blir det nog bara grabbarna och så hoppa in o hjälpa till då och då hos något lag. Antagligen EFF:s B-lag.



Snart åker hon. Det tråkiga är ju att jag åker en dag tidigare än henne. Jag ska till Hästveda på fredag morgon och hon åker på lördag eftermiddag. Hade varit kul om man fått fredagen också. Men istället får torsdagen bli hur underbar som helst.
3 veckor går fort. Det är inte så farligt. Jag kommer sakna henne men det vore ju konstigt annars.
Jag hoppas hon får precis lika roligt som hon hoppas på.

Imorgon väntar ännu en dag på kansliet och det ser jag fram emot. Skönt att ha något att göra. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0