Dreams may come true...

Måndag kväll. En ny veckas första dag har precis tagit slut. Jag har hunnit komma hem efter träning med smågrabbarna. En dusch innan jag sjönk ner i soffan hann jag också med.
Nu finns det tid för lite skrivande.

Vilken helg det har varit.
Grabbkväll i fredags. Det blev en liten återträff med kollofolket. Var nog bra med en återträff så tätt in på kollo. Känns som att man är tvungen att successivt komma in i verkligheten. Haha...

Lördag var det fotboll. Det gick bra denna gång. Vinst 5-1. Är dock avstängd nästa omgång. Fick mitt tredje gula kort för säsongen och det straffas med en matchs avstängning. Jag kunde inte hjälpa det Emelie...,:P
Fick sen besök av Emelie, Jenny, Erik och Wrangel som på ett nätt sätt firade min födelsedag. Tack för presenterna. :)


Var hemma hos morfar i Söndags. Mormor var uppe i stugan och fixade i trädgården så jag åkte hem till morfar och tog honom med ut på en runda så han fick röra lite på sig.
Han har inte varit ute så mycket sen operationen och det märks.
Vem vi än mötte så hörde man "Men hej Allan, det var länge sedan..." och så skönt det känns att få höra att morfar är omtyckt.
Jag vet att mormor och mamma också tycker om morfar men de har nog tröttnat lite på honom. Så att han får komma ut och få full uppskattning är nog bra för honom.

Senare åkte jag till Hörby och träffade en del av Emelies släkt och det var jävligt trevligt. Kul stämning i den familjen. :)

Det gick enligt rapporter väldigt bra. :)




Har funderingar på att börja skriva igen. Började ju så smått för ett tag sedan men det dog ut ganska snabbt. Vet inte varför det dog. Jag älskar ju att skriva. Det är så frigörande. Man har så mycket inom sig som man känner för att få ut på print men man tar sig aldrig tid.
Jag vill börja men tror tyvärr inte jag kommer ta mig den tid som behövs på ett tag i alla fall.
Det kommer nog någon gång.
Det har blivit lite av en dröm för mig att skriva en bok och som en vacker ung kvinna sa till mig rätt nyligen:
"Drömmar är till för att uppnås" och det stämmer väl.
Jag kommer skriva en bok en dag men det är ju helt upp till mig själv när det blir dags.

Martin Nerbring, Författare?

På återseende! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0