When it´s right it´s right!

När jag satte mig här hade jag hur mycket som helst jag ville skriva.
Nu är jag helt tom i skallen. Eller så är det tvärtom. Jag har fortfarande allt i skallen och vill få ut det men vet inte vart jag ska börja.

Som det ser ut just nu har jag en del jobb att se fram emot. Erik har fixat ett endagsjobb imorgon till mig. En dag är bättre än ingen dag. Men sen ser det ut som att helgerna blir fyllda med jobb.
Vågar inte ropa hej än men det känns väldigt bra.

Trots att Emelie är långt borta just nu så blir jag bara säkrare och säkrare på oss.
Det ligger så rätt i mun att säga: "Min flickvän..." när jag pratar om henne.

She is wonderful...



Match imorgon med Nydala. Match med grabbarna på lördag. Match med grabbarna på söndag. Det är hur grymt som helst. Det är mycket fotboll just nu men det är kul som fan.

Aja, jag ska lägga mig i soffan nu
Ha det fint! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0