Filled with confidence!

Vilken skillnad det är...

...på en ens humör när man tränar jämfört med att inte göra det. Fotbollsträningens uppbyggnad har ju börjat nu.
Den är inte rolig och folk som känner mig vet att jag verkligen inte är någon träningsnarkoman. Hade jag kunnat hade jag myglat hela vintern, no doubt about that. Men det känns som att det kommer bli ett roligt fotbollsår för mig om jag bara kan hålla träningen igång hela tiden.
Inte bara får jag bättre kondition och blir starkare. Jag blir även på bättre humör. Jag menar jag har lite smågrejer som faktiskt är lite ångestbringande men med träningen kan man lämna ångesten åt sidan. All frustration försvinner med träningen.

Jag är, precis som rubriken säger, fylld med självförtroende och det känns så jävla bra. Det blir lite lättare att komma på fötterna  när det gäller det ekonomiska. Man har lite mer ork att ta tag i de jobbiga bitarna.



Blir tidig morgon imorgon ut och cruisa med Danny. Sen blir det till att åka hem och vila sig en stund och sen blir det träning. Gott ska det bli! Sen är det hockey på fredag kväll med Nydala IF. Ser fram emot det. Det kommer nog fan bli jävligt ball.
Sen helgen hoppas man på en del grejer. Får se om det går...;) Får ju inte glömma att grabbarna ska spela Cup. Lördagförmiddag kommer Martin Joakim Nerbring vara helt extatic och helt fucking inne i grabbarnas matcher!
That's life!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0