Jobbigt värre...

Obehagliga vibbar kryper genom kroppen. Jag mår inte dåligt. Men något oroad är jag.
Varför detta då?
Jo, det är så att det är mycket med mina fotbollsgrabbar just nu. Har bland annat en kille som har riktigt svårt för att hitta motivationen till att fortsätta med fotboll.
Den här killen är inte bara en duktig fotbollsspelare utan också en väldigt grymt härlig människa så därför känns det extra hårt.
Den här killen tränar flitigt. Är alltid bland dem som gör varje övning med en 110% fokusering.

Just nu går det lite trögt för hans lag och han vill prova i en annan förening.
Jag tror att det skulle innebära att fler lämnar. Så stort inflytande har han i laget. 
 
Aja, jag hoppas jag kan få honom att hitta motivationen igen. Det är ju trots allt lite av min uppgift som hans tränare...



Startade mitt vikariat på kansliet idag. Det är mycket att tänka på och man blir ju nästan lite nervös varje gång man ska skriva upp något eller registrera något men jag ska nog kunna klara det. :)
Kul är det i alla fall.
Skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med något liknande i framtiden. Riktigt kul. Träffar mycket nytt folk samtidigt som man får mycket tid till att pula med sitt eget.
Kanoon.

Ha det fint allihopa! Ses. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0