Det bästa som finns...

Det bästa som finns är nog att känna som jag gör just nu.

Att känna att man betyder mycket för en person som i sin tur betyder väldigt mycket för mig.

Att känna en enorm trygghet när man somnar på kvällen och en oerhörd lycka när man vaknar upp bredvid denna personen.

Just nu ligger min kära Emelie och sover bredvid mig i hennes säng.
Hon är trött i dag. Det får hon vara. Hon är så otroligt vacker där hon ligger och jag tvivlar inte en sekund på att den känsla jag känner är riktig lycka.

Hon sa till mig igår att hon älskar mig. Det var första gången hon sa det och jag är lycklig över det. Jag sa "Jag älskar dig med" till henne och inga andra ord har någonsin kännts så rätt i min mun.

Hon är underbar. Hon är lycka. Hon är min. Jag är lycklig.

Det bästa som finns är att känna som jag gör just nu.

Det råder det inget tvivel om.


Kommentarer
Postat av: Din lillebror

Glad för din skull att du har det bra! Ciao!

2009-10-30 @ 01:54:08
Postat av: Sanna :)

Naaaw är otroligt glad för din skull vännen ska du veta! Önskar dej o tösen all lycka ivärlden!! Varm kram o var rädd om dej! (F)

2009-11-18 @ 09:26:04
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0