She´s back home...

Äntligen. 3 veckor i Turkiet är avklarade och Emelie har kommit hem igen. Gissa om jag var glad över att se henne igen.
Som jag längtat efter att få krama henne och hålla om henne.
Nu efter att ha träffat henne igen så känns allt mycket lättare.
Det är fascinerande hur mycket energyboost man kan få av en enda person. Nu är hon ju inte vilken person som helst men ni förstår vad jag menar.

Bara av att vara med henne ger mig så mycket energi och så mycket motivation att ingenting känns omöjligt för tillfället.



Har egentligen inte mer att säga. Var bara tvungen att delge er min lycka över att Emelie är hemma igen. =)
Puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag var urtuff när jag var liten;). Men jag tycker det är sjukt att ett barn säger "kuk" när den är 8år. Det andra svordommarna skiter jag i, men köns ord och personangrepp är skit. Skönt för dig att Emelie är hemma. Dela med dig av mer energi, det är bra om man har en energi lös dag som jag har idag. :)..

2009-09-18 @ 09:17:54
URL: http://kickaaan.blogg.se/
Postat av: Maggi

Martin du är en b.j. Korv så de så

2009-10-06 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0