Soon.

Snart är hon tillbaka. Det är mindre än en vecka kvar nu tills Emelie kommer hem. Hon är grymt välkommen hem. Jag har saknat och saknar henne fortfarande enormt mycket.
Hon kommer antagligen vara solbränd och fin och jag lär se ut som en vitryss bredvid henne men det gör mig ingenting.
Jag ser fram emot hennes hemkomst.



Ska jobba på lördag igen. Kul, lite nervös e jag eftersom jag ska stå i köket men det ska nog gå bra.
Det är lite annorlunda gentemot vad jag gjort tidigare så det är väldigt motiverande.
Folket jag jobbade med i lördags var hur klockrena som helst.
Det underlättar ju en hel del om man säger så.
Så vi får se om det går bra på lördag.



Fotbollen blir jag inte klok på. Min egen skiter jag i nu. Jag fortsätter träna men lägger inte ner tid och energi på att satsa där jag är nu.
Vet inte om det blir Nydala nästa år också. Som det känns nu blir det inte det men vi får se.
Jag tar ställning till det efter säsongen.
Grabbarna går helt okej. MM-semifinalen för Pojkar 10 blev något för svår men jag är ändå stolt över att vara tränare till ett av Malmös bästa 10 årslag.



Hade ju problem med en av killarna i laget. Han betyder så mycket för laget, både som spelare och som kamrat. Han är en spelare man inte får bli av med.
Han kände sig sviken av mig. Jag förstår honom. Jag valde fel tillfälle att försöka prata med honom. Varken han eller jag var egentligen i fas till att snacka men jag försökte ändå och det blev skit av det.
Det påverkar mig. Det påverkar mig till den grad att inget annat känns viktigt längre när det gäller fotbollen.
Som tur var pratade Mickis med honom och det verkar som att det har hjälpt.
Nu är det upp till mig att visa att jag har den största respekt för honom.
Jag vill så gärna att han stannar kvar.



Snart är hon tillbaka. Och som jag längtar. Att bara få hålla henne i mina armar. Eller att bara ligga bredvid henne och känna hennes närhet och hennes värme som hon utstrålar. Ja på söndag. :)
Snart är hon tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0