Vilken jävla dag...

Jag har nog inte varit världens trevligaste idag. Alltihopa bara trycker på som någon störig jävla bakterie.
"Det löser sig nog" har jag nog fått höra X antal gånger idag.
Visst fan löser sig allt men det gör det inte mindre jobbigt för det?

Fler och fler vet vad det handlar om och jag vet inte om det är lättande eller bara mer tyngande?
Vill berätta för Emelie men väntar nog tills hon kommer hem.
Känns inte som om jag vill störa henne med en massa problem när hon är på semester.
Risken finns ju att Emelie kanske blir lite sur och tycker att jag borde ha berättat direkt.
Men jag hoppas hon förstår.



Kvällen har varit jobbig. Hade ju först träning och sen match med smågrabbarna. Blev turbulens igen och just nu känns det som att inte jag klarar av det.
Sa en väldigt onödig grej så att en av grabbarna hörde det. Kanske inte det mest smidigaste men jag var så frustrerad över allt.

Har sagt till Björn, Jocke och Mickis att jag nog tar två steg tillbaka de närmsta veckorna. Både för min egen skull och för grabbarnas. 
Känns inte rätt att jag ska bli lack för minsta lilla.

På återseende mina vänner...
Puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Maggi

Ring mig Martin, får inte tag på dig.

2009-09-07 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0