Who am I trying to fool...

Nu känns det tungt.
Är inne i en rätt så jobbig period.
Det är inte kul att gå till träningen med Nydala just nu.
Jag har mindre tålamod med grabbarna.
Jag är lättirriterad för tillfället.

Jag vet var problemet ligger och det är bara jag som kan lösa det.
Tyvärr är det inte så lätt.
Pappa fick hjälpa mig denna månaden.
Det är inte kul att gå och fråga om hjälp hela tiden men vad ska man göra?

Det känns i alla fall som om det börjar ljusna lite nu.
Det ska vara bra när Emelie kommer hem.
Hon hjälper till rätt mycket när det gäller humöret.
Att bara vara nära henne kan göra så mycket. Man blir glad och alla problem känns långt borta.
Bara 1½ vecka kvar tills hon kommer hem.

Men som sagt, just nu känns det tungt.

I motvind lyfter drakar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0